happy anniversary yg ke 4 ye mama:) cantik pakaian pengantin..putih..biase org pilih putih sebab nak bagitahu semua betapa sucinya cinta diorang..mama camne? heheh
sebagai saudara seagama, saya merasa bahagia melihat pasangan suami isteri yang berjaya mengukuhkan lagi masjid yang telah dibina. Semoga mama dan suami semakin saling mencintai dan saling menyayangi, kerana dari kasih sayanglah wujudnya sautu benih yang harus disirami dengan sifat-sifat keislaman. Cinta dan anak adalah anugerah Allah yang tidak terhingga, semoga mama dapat menjaganya dengan baik. Tak semua dapat merasa indahnya nikmat ini, namun mama adalah antara orang2 yang terpilih. Alhamdulillah. Lihatlah betapa Allah menyayangi umatnya...
" Ya Allah, jika Engkau telah satukan hati mereka suatu ketika dahulu, satukanlah jua hati mereka hingga ke akhir hayat mereka. Jadikanlah mereka pasangan yang bahagia dan dikurniakan para soleh dan solehah. Andai Engkau mengkehendaki dugaan untuk mereka, jadikanlah dugaan itu sebagai pengerat lagi hubungan yang dibina. Limpahkanlah jua rahmatMu ke atas mereka sekeluarga..Sesungguhnya Engkau Maha Pengasih lagi Maha Mengasihani"

AMIN..terima kasih diatas doa dan ucapan..
BalasPadamgoodluck ye..:))
oh ye dlm gmbr nmpk baju mama mcm putih..tp sbnrnya cream..yup selalunya putih itu melambangkan kesucian..tp pd mama warna ape pun..bila 2 jiwa bersatu..ianya tetap dr kesucian hati kita kan..
good luck
BalasPadamJom join GA Deqlis.. Timaceh
Review Harry Potter 7 Part 2- It All Ends